کسب رتبه اول شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی مدیریت پروژه سازمانی
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

مراحل ارزیابی مدیریت پروژه سازمانی در شرکت ارتباطات زیر ساخت به صورت فشرده در دو مرحله و سه روز کاری از واحد‌های مختلف شرکت و با هماهنگی دفتر مدیریت پروژه صورت گرفت و این موفقیت، حاصل یک کار تیمی منسجم در واحد‌های مختلف و حمایت‌های مدیران ارشد شرکت بوده است.

وی همچنین در خصوص تربیت مدیر پروژه‌های حرفه‌ای برای شرکت توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت جزو شرکت‌های پیشگام در آموزش مدیریت پروژه بوده و تاکنون ۲۳ نفر از همکاران موفق شده‌اند دوره‌های آموزشی مدیریت پروژه حرفه‌ای را گذرانده و گواهی‌نامه «ICB» را از انجمن جهانی مدیریت پروژه (IPMA) دریافت کنند.

دکتر مطلق خاطر نشان کرد: نظام مدیریت پروژه در شرکت ما در حال پوست‌اندازی و تحول است و فعالیت‌های خوبی هم در سطح شرکت صورت گرفته است. به طور مثال در سال گذشته، زیرساخت موفق شد به عنوان اولین شرکت دولتی حوزه ICT، تندیس برنز نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران را هم کسب کند.

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه اضافه کرد: برای تعالی نظام مدیریت پروژه نیاز است لایه‌های مختلف اعم از مدیران ارشد، مدیران میانی و بدنه شرکت مانند گذشته به شکل منسجم به همکاری ادامه دهند تا بتوانیم در آینده به سطوح بالاتری از بلوغ مدیریت پروژه سازمانی دست یابیم.

ارزیابی مدیریت پروژه سازمانی، در حوزه سازمان و افراد، در سه معیار «دفتر مدیریت پروژه»، «تیم پروژه» و «رشد و توسعه افراد» و در حوزه فرآیند‌ها در چهار معیار «مدیریت استراتژیک پروژه»، «مدیریت اهداف و یکپارچگی پروژه‌ها»، «برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها» و «پشتیبانی از پروژه‌ها» و در حوزه سامانه‌ها و ابزار، در سه معیار «اطلاعات پروژه‌ها»، «یکپارچگی اطلاعات» و «مکانیزاسیون فرآیندها» توسط تیم ارزیابان به اتمام رسید.





:: بازدید از این مطلب : 2756
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: